Funny Car Dirt Drags!
Apa yang berlaku apabila anda membeli kereta lucu di internet dan kemudian cuba berlumba dengan kereta Top Eliminator Sand Drag 2,000 hp di tanah? Finnegan, Cotten dan Newbern akan tahu apabila mengubah kereta lucu Opel 73 menjadi mesin pengharung lumpur.