The Ratcliff Family
Kim Ratcliff mengikut jejak langkah bapa dengan meninggalkan korporat Amerika untuk bekerja di ladang keluarga di Texas. Kim juga telah mengambil alih di dapur sejak kematian ibunya dan mengekalkan memori ibunya dengan membuat resipi kegemaran keluarga.