The Jayme-Schotland Family
Marlynn Schotland membesar dengan memasak bersama neneknya dan makan malam keluarga adalah acara setiap malam. Bersama dengan ibu bapanya, Marlynn menurunkan adat Filipina keluarganya dan resipi kegemaran kepada anak-anaknya sendiri.