Behind the Scenes Special
Episod istimewa di sebalik tabir ini mendedahkan usaha Ed Stafford untuk penambahbaikan berterusan adalah usaha seumur hidup untuk menebus dirinya dan menerima takdir melalui pengembaraan hebat First Man Out.