Turkana
Ed Stafford akan mempertaruhkan nyawanya di Kenya utara yang panas di banjaran gunung berapi untuk bersaing dengan Max Djenohan, ahli ikhtiar hidup elit muda yang mahu membuktikan dia ada apa yang diperlukan untuk menyamai yang terbaik.