Chicuà - A Tropical Forest
Tigre dan René terkepung di hutan tropika Chicuí yang tebal, lembap dan tidak sesuai didiami di Colombia. Kali ini, mereka perlu menggunakan teknik ikhtiar hidup yang berkesan dan kreatif untuk melalui hutan bakau, pantai liar dan hutan.