Vetas
Tigre dan René menghadapi bahaya yang ekstrem di Pergunungan Vetas, sebuah wilayah di utara Colombia dengan muka bumi mencabar. Kabus tebal, tahap oksigen yang rendah dan cabaran yang dihadapi di altitud tinggi akan mencabar kemahiran pakar kemandirian.