The Ship's Bell Tolls
Di perairan barat yang berbahaya, Sig dan Jake bertaruh dengan strategi memancing baru. Rick dan Sophia cuba pemindahan bot ke bot yang berbahaya untuk selamatkan seperempat juta dolar ketam. Armada itu meratapi kehilangan nelayan Nick Mavar.