Mutiny on the Confidence
Kecederaan pisau teruk di Northwestern buat Sig bergelut. Selepas seorang anak kapal berhenti, ketegangan tercetus di Confidence hingga kapten bersama turut memberontak. Wizard hadapi kegagalan mekanikal apabila pendikit Keith gagal di laut bergelora.