The Tourmaline Necklace
Sementara Ilana meneruskan usaha mengejar Flag, Bride menunjukkan kepada Nina tempat dia dicipta. Apabila manor itu mengingatkan kembali kenangan tentang usaha malang Frankenstein, Bride dan Nina diserang oleh Circe dan Sons.