The Collywobbles
Amanda Waller menghantar Creature Commandos yang baru dibentuk ke enklaf kecil Eropah, Pokolistan, untuk melindungi Puteri Ilana Rostovic dan aset paling berharga negaranya daripada Circe dan Sons of Themyscira.