School Lunches
Dua kapten pasukan memilih satu rakan sepasukan masing-masing untuk melawat kedai daging Itali yang telah lama beroperasi. Kemudian, hakim Alex Guarnaschelli dan Gabe Bertaccini mencabar cef membuat menu menggunakan gril sahaja.