Get That Bread!
10 cef yang tinggal melawat kedai roti Itali asli, dan hakim Alex Guarnaschelli dan Gabe Bertaccini mencabar mereka membuat menu yang menggabungkan roti dalam setiap hidangan. Gaya kepimpinan seorang kapten pasukan menjengkelkan rakan cef mereka.