Danny Trejo's Backyard Domination
Danny Trejo lakukan segalanya untuk mengejutkan bekas pasangannya yang menjadi kawan baik, dan keluarganya. "Machete" dengan bantuan Jonathan dan Drew mengubah garaj laman belakang yang terbuang menjadi tempat istirahat sempurna dan pelbagai fungsi.