Colorado A-Frame Cabins
Sepasang suami isteri merancang membina ruang tamu luar yang unik di Colorado. Namun, apabila rancangan mereka menjadi kacau bilau, mereka mencari-cari penyelesaian untuk menyelesaikan projek itu.