Idaho Barndominium
Seorang peminat aktiviti luar membina rumah persaraan impiannya di pergunungan Idaho, tetapi cuaca dan kekurangan bahan melambatkan pembinaan. Apabila segala-galanya kembali ke landasan yang betul, dia menerima berita buruk.