Picture Perfect Brunch
Lima tukang masak terakhir tidak sabar-sabar untuk menarik perhatian cef pastri legenda, Dominique Ansel, dengan Pembuka Selera Bergaya mereka. Namun selepas persembahan yang mengecewakan, Dan, Will dan Sohla mendedahkan kejutan untuk Main.