Farm to Table Brunch
Selepas menerima kejutan bermusim di pasar tani, cef yang tinggal ditugaskan mencipta sajian vegan dan vegetarian. Kembali di dapur, Danielle rasa tertekan untuk membuktikan dia lebih daripada pembuat roti dan luka lama Catie terbuka semula.