The Line Substitution Solution
Penny sukar untuk mengeratkan hubungan dengan ibu Leonard apabila dia datang untuk berkunjung. Sementara itu, Sheldon mengupah Stuart untuk meluangkan hari bersama Amy semasa dia berada di tayangan filem.