The Rothman Disintegration
Apabila pejabat tepi di Universiti dibuka , Sheldon mesti bersaing untuk mendapatkannya dengan musuh pejabatnya, Barry Kripke . Sementara itu, Penny menerima hadiah luar biasa daripada Amy.