The Electric Can Opener Fluctuation
Sheldon melarikan diri kembali ke Texas dalam kehinaan apabila dia mengetahui rakan-rakannya mengusik data ekspedisi Arktiknya, mengancam harapan Leonard untuk pertemuan romantis dengan Penny.