The Novelization Correlation
Semasa Sheldon memohon Wil Wheaton untuk muncul dalam rancangan Profesor Proton baharu, Leonard mendapati dirinya berada dalam situasi janggal selepas dia meminta maklum balas rakan-rakannya tentang novelnya.