Mom Renovates Ocean City, NJ Condo Into Dream Getaway
Seorang ibu memulakan lembaran baharu dalam hidup berharap dapat meluangkan lebih banyak masa bersama anak dan cucunya di pantai. Dia akan gunakan kemahiran sebagai pesara guru seni untuk membantu mengubah suai rumah di Ocean City, NJ yang sudah usang.