Pasangan Washington dan empat anak mereka menguruskan sebahagian besar pengubahsuaian rumah pantai. Tetapi bantuan itu tidak berhenti di situ, keluarga besar dan rakan baik singgah untuk membantu menjadikan pembelian ini menjadi percutian impian.