Test Time
Sebagai persediaan untuk pertengahan penggal, Koro Sensei "memecahkan" dirinya kepada beberapa versi, setiap satu disesuaikan dengan pelajar tertentu. Koro Sensei terikat dan berazam untuk memastikan pelajarnya memahami nilai pelan sandaran.