Transfer Student Time/2nd Period
Koro Sensei bergelut untuk hidup apabila dia berlawan dengan seorang budak lelaki yang mengaku sebagai adiknya. Budak itu ditemani seorang penjaga misteri yang nampaknya telah menilai setiap sudut.