Tethered
Pada September 2024, rapper Michael Munson ditemui mati ditembak di dalam keretanya, dengan wang tunai dan dadah menunjuk kepada motif. Saksi melarikan diri dalam Charger warna kelabu. Detektif mengesyaki ada kaitan tetapi bolehkah mereka membuktikannya?