The Twins
Detektif Grand Rapids mendapati saudara kembar terlibat kematian dua orang. Pasangan kembar mendakwa mereka mempertahankan diri, tetapi detektif percaya salah seorang mangsa tidak bersenjata dan melarikan diri. Bolehkah mereka buktikan ia pembunuhan?