The Lion of Embers
Tinggal seminggu untuk selamatkan tanah, Fionna anjur acara kutipan dana dan jumpa cinta lama. Cake gugup pergi ke janji temu pertama. Huntress Wizard berjuang di dunia tanpa sihir. Di Ooo, PB dan Marceline berdepan kumpulan Puteri yang bersemangat.