The Hare and the Sprout
Selepas menyelamatkan dunia mereka daripada Scarab, Fionna dan Cake cari tempat untuk diri mereka dalam dunia itu dan bantu rakan-rakan bina rumah di atas tanah terbiar. Di Ooo, Huntress Wizard jumpa sesuatu yang mengejutkan dan minta bantuan Simon.