The XX XY Files
Sarper mendedahkan rahsia tentang masa lalunya. Kenny dan Armando bertemu dengan ibu tumpang yang berpotensi. Ibu Brandan memberitahu Mary dan Brandan bahawa dia bimbang tentang masa depan pasangan itu. Holly mencapai titik putus.