In-Laws and Order
Kimberly berbelah bahagi apabila ibu bapanya tiba di India. Shekinah terbang ke Turki. Kenny mendesak batasan Armando. Wayne membuat satu lagi pendedahan yang membimbangkan. Yohan cuba pendekatan baru dengan Daniele.