After guest Maddie prepares a Malaysian recipe of pumpkin tendrils, Chef Adam Swanson cooks a creamy pumpkin and mascarpone pasta dish for Maddie's daughter, Michelle. Later, they cook a pumpkin tendril fettucine recipe together.