Eggplant is the common ingredient as Chef Bruce Shin makes miso eggplant and Korean fried chicken, and Chef Adam Swanson cooks eggplant puttanesca with fettucine. Then, the chefs join forces to prepare a Korean Bolognese sauce with elbow macaroni.