'80s Pool House Nightmare
Kamohai and Tristyn tackle a house in Kailua with an outdated '80s style, disgusting pool and a costly, failing retaining wall. Undeterred, the Kalama's dive in and uncover hidden gems to transform the neglected space into an extraordinary property.