Termites, Squatters and Freeways
After a year-long wait, Kamohai and Tristyn face a never-ending nightmare after squatters have taken over a property in Waipahu, causing chaos and delays. And with a freeway nearby, Tristyn also faces the challenge of designing soundproofing solutions.