Pride and Pixiefrog/The Morning Zoo
When Principal Pixiefrog wins the Principal of the Year Award, his ego goes through the roof. Then, after Principal Pixiefrog loses his voice, he needs a replacement to do the morning announcements. Adam and Jake volunteer.