The Spiffanos/Little Mermonkey
After Adam borrows a pencil from Phineas Porpoise, he finds himself indebted to the Spiffies. Adam agrees to make a delivery, but Jake tags along, and things quickly go south. Then, Herman the Hermit Crab takes up residence in Adam's locker.