Friends for Lunch
Giada's daughter, Jade, has invited some friends over for an after-school lunch. So, Giada's whipping up a fun kid-friendly menu with a Chicken Parmesan Sandwich, Creamy Cucumber Salad and Chocolate Fluffy Peanut Butter Sundaes.