Bobby and Giada in Italy
After spending six weeks falling in love with Rome's culture and food, Bobby Flay calls on Giada De Laurentiis to be his guide to Italy. They embark on the trip of a lifetime around Rome and Tuscany to get inspired by Italian history and traditions.