Hokkaido, Japan Part 2
In the second part of Sandy Daza's Hokkaido food tour, the hungry foodies come face to face with more of Sapporo's finest -- premium beer, Hokkaido oysters cooked every which way, hokke mackerel and grade A5 wagyu beef.