Pampanga
Sandy Daza takes a road trip to Pampanga for some old favorites and lots of new discoveries, beginning at Denlim's Kitchen, where it's one hit after another. Sandy also finds authentic Vietnamese, Indian and Italian -- without leaving Angeles City.