Shuhei Hisagi battles Findorr Calius, who has increased his strength level equal to that of a squad lieutenant by shattering his own mask. Shuhei, overwhelmed by the enemy's power, is forced to stay on the defensive. Findorr ridicules Shuhei's strength.