Kisuke Urahara replaces Kirio Hikifune as captain of Squad Twelve. Squad Twelve's Lieutenant Hiyori Sarugaki can't hide her dissatisfaction with Kisuke. She doesn't like his attitude, thinks he's not dependable and hates the carefree mood in the squad.