Holiday Throwdown: Pie in the Sky
The legendary Ina Garten passes the whipped cream as she recruits chefs Amanda Freitag, Aarti Sequeira and Duff Goldman to serve Bobby Flay a slice of humble pie. In each round, these star chefs bake up an ode to everyone's favorite Thanksgiving dessert.