This is Literally The Finale
Sarah lägger ut en bild på sin trädgård som blir viral och leder till ett paradigmskifte. Rachels avundsjuka driver in henne i döda Mega-Bilbys armar. Kan tjejerna nånsin försonas? Få reda på svaret i den extra långa säsongsfinalen.