Journey to the Chasm of the Bees
Sarah blir kidnappad av bin medan hon påtar i trädgården. Hon förs till deras honungsslott där hon görs till kejsarinna. När Rachel och Lucas kommer till undsättning upptäcker de att hon är våldsamt berusad av makten – och honungsdroger.