Alfa Romeo Spider Veloce 2000 - del 2
Mike kommer tillbaka till verkstaden för att hämta sin nyrenoverade Alfa Romeo Spider Veloce 2000. Kommer Edd Chinas hårda arbete att ge Mike en nätt vinst?