Alfa Romeo Spider Veloce 2000 - del 1
Mike Brewer lämnar sin nyinköpta Alfa Romeo Spider Veloce 2000 från 1972 i Edd Chinas säkra händer. Kommer renoveringen att ge Mike en nätt vinst på hans utlägg på 30.000 kronor?