Nothing Can Stop This Spring
Regissör: Mariusz Trelinski. Jag har fascinerats av artisters polyfoni. Jag kan inte minnas att vi nånsin sjungit tillsammans. Det är ytterst sällsynt i vårt land. Vi är naturliga solister, och så plötsligt hörs alla röster.